onsdag 5 november 2014

Nedräkning

Om vi ska göra en återföring i januari, behöver vi ta kontakt med vår ivf-klinik i slutet av november. "I slutet av november" har tills nu varit ganska odefinierat. Idag satte jag för första gången ett datum. 

Måndag 24 november ska jag ringa.

Åh! Att vi - och jag - ens kommit så långt att det är realistiskt att ta kontakt! Det är ändå sex månader sedan överstimuleringen. Sex omtumlande månader som jag känner har behövts. Både kroppsligt och mentalt. Men nu är jag mer än redo och nedräkningen har börjat.

Om två och en halv vecka.

Måndag 24 november.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tycker du att inlägget var intressant? Lämna en kommentar (men håll god ton) eller dela det med andra.

Om du inte vill skriva en kommentar kan du skicka ett meddelande istället. Använd formuläret längst ner på sidan eller skicka ett mail till efter.endometrios@gmail.com