fredag 18 april 2014

IVF-bloggar

Jag är helt öppen om vad vi går igenom mot familj, vänner och kollegor. Det är helt rätt beslut för mig. Jag får förståelse och stöd vilket jag behöver just nu. När jag berättar om hela ivf-processen kommer det fram fler och fler som berättar om deras egna svårigheter att få barn. Vi är inte ensamma och det ligger en tröst i det.

Idag har jag lagt till mig på sidan IVF-bloggar, en sida där bloggare som skriver om ofrivillig barnlöshet, ivf, adoption etc samlas. Det är först nu, då jag själv ska påbörja min ivf-behandling, som jag inser hur många det är som kämpar med ofrivillig barnlöshet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tycker du att inlägget var intressant? Lämna en kommentar (men håll god ton) eller dela det med andra.

Om du inte vill skriva en kommentar kan du skicka ett meddelande istället. Använd formuläret längst ner på sidan eller skicka ett mail till efter.endometrios@gmail.com