tisdag 22 juli 2014

Smärtans drömmar

Jag visste redan innan jag vakande i morse att mensen hade kommit.

Hur?

När värken är stark drömmer jag alltid de mest konstiga saker. I natt till exempel drömde jag att jag var inlagd i serien "Scrubs". Jag vet precis vilken scen jag var med i och efter det spårade drömmen ur totalt. Som alla drömmar jag har när jag har värk. Fast jag sov var jag helt medveten om att jag hade fått mens.

När jag vakande och klev upp, fick jag bekräftelse på det jag redan visste.

Mens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tycker du att inlägget var intressant? Lämna en kommentar (men håll god ton) eller dela det med andra.

Om du inte vill skriva en kommentar kan du skicka ett meddelande istället. Använd formuläret längst ner på sidan eller skicka ett mail till efter.endometrios@gmail.com